Olimp Sport Nutrition zaprasza w podróż do lat 90!

Biuro prasowe
06/09/2022

Olimp Sport Nutrition rozpoczyna nową kampanię – Let’s get BACK TO THE 90’S! Czas jesiennych powrotów na siłownię marka synchronizuje z powrotem do lat 90.

Lata 90. To wtedy Jane Fonda biła rekordy sprzedażowe swoich kaset VHS z aerobikiem. Z kolei w kulturystyce ten okres to „nowa era” zapoczątkowana przez niepokonanego Doriana Yates’a i Ronnie Colemana – ośmiokrotnego mistrza prestiżowych zawodów Mr.Olympia. Lata 90-te to także czas powstania firmy Olimp Laboratories. Znana jeszcze wtedy jako Sport Atut rozpoczęła wówczas produkcje pierwszych odżywek dla sportowców.

Jesteśmy dumni z cegiełki, którą dołożyliśmy do popularyzacji branży fitness i kulturystyki oraz rozwoju suplementów diety i odżywek. Możemy śmiało powiedzieć, że wychowaliśmy już całe pokolenie mistrzów i pasjonatów sportu!

Kamil Gorlicki, Head of Marketing Sport PL

Tło kampanii

Born in The Gym Back to the 90’s to kampania, w której marka powraca do korzeni. Kulturystyka i fitness to cała społeczność – ludzie z pasją, styl życia, wzajemna motywacja i edukacja. Trening dla nich to nie tylko pierwszy bodziec w kształtowaniu sylwetki, ale też i mentalności – część większego procesu.

EAT RIGHT

TRAIN HARD

ENJOY YOUR LIFE

To hasła przewodnie kampanii, nawiązujące do procesu budowania sylwetki, ale także do odpowiednich grup produktowych oferowanych przez Olimp Sport Nutrition.

Zasięg kampanii

Start kampanii poprzedziło wiele tygodni przygotowań. W stylizowanej sesji zdjęciowej wzięło udział kilkunastu ambasadorów z Polski, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zdjęcia oraz filmy (produktowe, wizerunkowe, edukacyjne), które powstały posłużą w komunikacji nie tylko na polskich i europejskich rynkach, ale także na bliskim wchodzie (Irak, Egipt, Turcja, Arabia Saudyjska).

Kampania będzie realizowana zarówno online (media społecznościowe marki, ambasadorów oraz dystrybutorów, newsletter, e-mail marketing, Google oraz Facebook ads, strona internetowa), jak i offline.

  • Wybrani influencerzy otrzymali paczkę kreatywną, zachęcającą do przygotowania stylizacji z lat 90.
  • W ofercie pojawi się limitowana kolekcja odzieży nawiązująca do stylu lat 90.
  • W kolejnych tygodniach w sklepach stacjonarnych Olimp Store, a także w sieciach partnerskich pojawią się dedykowane materiały POS.

To tylko część działań zaplanowanych w ramach kampanii, która będzie trwała przez cały sezon jesienno-zimowy.

POSZERZ SWOJĄ WIEDZĘ

Powiązane artykuly